Agencja złudzeń

Agencja złudzeń

Jak szybko i skutecznie pozbyć się złudzeń na temat swojej kariery i życia osobistego? Finbar Dolan jest zagubiony
i samotny, ale jeszcze o tym nie wie.

Konsekwentnie próbuje się odciąć od swojego pochodzenia oraz rodziny
i poświęcić błyskotliwej karierze w nowojorskiej agencji reklamowej, ale zbliżająca się czterdziestka sprawia, że popada w coraz większy życiowy chaos i panikę. Chodź do Bożego Narodzenia zostało ledwie parę dni, okazuje się, że Fin musi odwołać dawno planowany urlop, żeby w rekordowym tempie napisać, wyprodukować i zmontować spot reklamowy dla producenta pieluch. Tymczasem sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje. Nasz bohater dowiaduje się, że jego ojciec, który wiele lat temu porzucił rodzinę, poważnie zachorował, a żadne z pozostałych dzieci nie zamierza go nawet odwiedzić w szpitalu. To bodziec, który zmusza Fina do przewartościowania swoich priorytetów, zmierzenia się z uczuciami do koleżanki z pracy, zakwestionowania wagi pieluch w życiu oraz w końcu do wyznania prawdy o sobie i swojej przeszłości.



  • Tytuł oryginału: Truth in Advertising
  • Język oryginału: angielski
  • Tłumaczenie: Magda Białoń-Chalecka
  • Data premiery: 23 listopada 2016
  • Rodzaj okładki: Miękka ze skrzydełkami
  • Wymiary: 135 mm × 205 mm
  • Liczba stron: 400
  • ISBN: 978-83-8074-038-9
  • Cena okładkowa: 36,90 zł
  • Nazwa wariantu: E-book
  • ISBN: 978-83-8074-067-9
  • Cena okładkowa: 29,90 zł